torsdag 10 februari 2011

Vår

Jag längtar till våren, min vår, inte stockholmsvår med spirande vårblommor och kaffe på uteservering i april. De är också väldigt trevligt, men just nu när jag sitter inlindad i en filt och gömmer mig för den av kvällstidningarna så omtalade snöstormen så längtar jag till min vår. De är faktiskt rejäl snöstorm, man ser inte ens till Norra Berget, och i vanliga fall är Norra Berget de dominanta inslaget i min utsikt.
Här kommer några vårbilder, inte jättebra redigerade, men de får duga för nu.

Hrm hur var de där med grimarser och julklappar Kalle?

Man blir lite blöt, men de är skoj!

Brorsan var dum och lånade ut sin egen skoter, så han fick ta den som blev över...

Är du kvar?

Såhär gick de för Elina som inte höll i sig...

Alexander höll sig åtminstone kvar

Men han var rätt snöig när de stanande

Hur var de nu, enda som skiljer pojkar och män åt är priset på deras leksaker?

Alexander provade snöskor, och var riktigt nöjd med dom. Fast de var ju inte direkt nån snö där han provade dom...

Mmmm grillad korv!

Stor familj, stor bra och mycket korv!

Här är vi!

Inga kommentarer: