fredag 11 februari 2011

Rastlös igen

Jag vet inte, men jag är rastlös igen. Jag försöker dagdrömma mig bort, bort från rastlösheten. Så idag har jag hunnit med både London och Paris, några (långsamma vingliga) åk i backarna i Björkliden och en roadtrip med roliga Anna och Emma, fast vi kom aldrig fram någonstans. Fast de är väl själva poängen med en roadtrip...

Här är lite blandade bilder jag hittade medan jag rastlöst bläddrade igenom mitt bildarkiv.


Pappa i traktorn i fjolvinter

Sommar (?) på Pite Havsbad

Treehotel i Harads. Vi fick inte sova i de osynliga huset eftersom de regnade in när the New York Times sov där. vi fick sova i ett hotellrum som hängde i tre träd och är större än min lägenhet...

Håkan på Kirunafestivalen

Renrace på Jokkokks marknad

Vakt vid slottet

Luleåspelen

Sommar hade vart najs, de här är Hanna på Storsand

3 kommentarer:

Anna sa...

Nån som är lite blogg galen idag??? Haha, sommar hade varit skönt, men snart kommer ju den bästa årstiden - våren! (Den vår som är innan snön har smält bort... :P )

Anna sa...

Nån som är lite blogg galen idag??? Haha, sommar hade varit skönt, men snart kommer ju den bästa årstiden - våren! (Den vår som är innan snön har smält bort... :P )

Malin sa...

När snön smält bort är de ju försommar, inte vår :P