onsdag 23 februari 2011

Photoshopmadness

Idag har jag vart på SVT igen, hann med en tur till Ortvikens pappersbruk, vinterjacka behövdes då inte där inne. Första gången på hela dagen som jag inte frusit, men de var å andra sidan för varmt där inne.

Okej, jag kanske gick åt bilden liiiite väl hårt i Photoshop då...


På vägen hem så gick jag in på Stadium för att kolla på vinterkläder, okej mest gick jag in där för att värma mig. Jag sökte och sökte men kunde inte hitta mellanställ eller lager-två-ställ eller vad det nu kan heta så jag frågade en expedit. Expediter är för övrigt en väldigt sällsynt typ av människa på Stadium här, förvirrade kunder är betydligt vanligare att stöta på. Hittade en som svarade,
– Men du, de är inte säsong för vinterkläder nu!
Jag tackade för mig och gick. Hur kan de inte vara säsong för vinterkläder i februari? Det är minus 20 ute idag, de är ju inte direkt så att man gärna går runt i badkläderna och regnkläderna som den expedit jag hittade höll på att packa upp...

Inga kommentarer: