måndag 28 februari 2011

Packlista

Jag tror pappa har mer resfeber för att jag ska åka härifrån i två månader. Han har pratat om att jag måste skriva en packlista i flera dagar nu, fattar inte varför egentligen. Jag brukar ju AAAALDRIG glömma sånt man behöver ha med sig, som kameraladdare/batteri och trosor och strumpor, eller laddare till mobilen, eller kortläsare, eller jeans, eller tvättsäcken, eller maten, eller datorn, eller hemmanycklarna.
Jag packar de jag kommer ihåg och de jag glömmer de glömmer jag, de är ju ändå inte till mitt ut i ingenstans jag ska.
Oftast.
Den här gången råkar de var fallet. Kanske borde plita ner en packlista ändå...

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag skriver alltid en packlista, glöm inte toapapper... Lite pinsamt att be om att få låna det. Du ska ju ut på fjälla!

Malin sa...

Fast nu handlade de om att få med allt som ska med till Luleå =P Typ böcker och filmer (så vi kan ha filmkväll utan att behöva hyra konstiga filmer via m&ps boxer) och kläder så vi kan gå ut nån helg när jag hemma =P