fredag 7 november 2008

Tusen saker att göra!

Ska in till stan och träffa en massa folk idag =)

Först måste jag dock göra nå så kostsamt och tråkigt som att balansera däcken. 
Får hoppas att däck-M ger mig bra med rabatt!

Men sen ska jag vara social!
Först ska jag träffa F och hennes tvillingarna, sen ska jag luncha med M och titta på skor till de fiiiiiina fester jag ska på med N under hösten, och på tal om N så ska jag träffa honom också, vi ska sitta och titta på folk på biblioteket =)
Och sen ska jag träffa A!
Eller kanske jag ska träffa A först, jag vet inte riktigt ännu =P

Sen kanske jag och A ska ut ikväll =)
Om det är något som är öppet =P

Sen måste jag in på biltema och köpa nya torkarblad till bilen, är bra att ha om man är ute och kör när det regnar...

Sen ska jag bara vandra runt i stan och höra hur det knastrar under fötterna =) 
Älskar verkligen det knastrandet som blir när gatorna är frusna! Det är ett så mysigt ljud =)


Inga kommentarer: