torsdag 13 november 2008

Ännu en dag

Så var det ännu en ny dag!

Imorgon bär det av till Eskilstuna! 
Jippi!

Undrar om resten av dagen blir som morgonen började?
Om du frågar mig får dagen gärna bli bättre än morgonen.
Skinkan hade surnat fast den var oöppnad och det var flera dagar kvar tills den gick ut, kaffet ville inte rinna ner och sen det värsta av allt, internet fungerade inte!

Jag har ju inga papperstidningar så jag är beroende av internet, vad ska man annars göra när man äter frulle?
Jag hängde på telefonen och precis klockan åtta ringde jag till ServaNet för att få det fixat =P
Tog ett tag, och den stackars killen var helt förstörd eftersom det enligt hans dator inte var nå fel på min anslutning. Men efter ett antal omstarter så fick vi det att fungera!

Nu börjar julreklamen dyka upp på TV, här i Sundsvall verkar :in galleria vara först. 
Fast IKEA slår alla andra, de tog fram sina julgrejer redan i September!

Inga kommentarer: