onsdag 12 november 2008

Paltkoma

Har haft en riktigt rolig dag idag! Vi skulle lägga prator på några färdiga inslag.
Gick jätte bra i början, men efter lunch när det lilla redigeringsrummet började kännas som en bastu, så började man tappa koncentrationen... 
När det var min tur att läsa in den långa pratan så började jag skratta precis hela tiden! Jag kunde inte säga migrationsmyndigheten utan att börja fnissa. Och varje gång jag skulle säga flyktinghantering började jag säga flyktingpolitik. 
Fick till det när jag körde ut alla andra =P 
Men det är egentligen AN's fel =P 
Om inte annat för att det är bra att ha nån att skylla på =)  


Har ätit palt till middag =) 
Finns det något bättre än att ha paltkoma när man ätit palt? Det är en väldigt bra ursäkt för att inte idas göra någonting överhuvudtaget! Så nu sitter jag och glor på TV i bästa paltkoma-stil.

Inga kommentarer: