söndag 2 november 2008

Ensam

Ibland känns det som om söndagar bara är riktigt bra söndagar när man har någon att dela söndagen med.

Delar min söndag med Carrie, Sam Miranda och Charlotte, men efter ett ta blir de lite tradiga.
De pratar bara om realtioner och killar och sex, samma saker alltså =P
Hade riktigt trevligt med dem de första två timmarna, men nu börjar jag blir uttråkad!

Hoppas I är färdig med städningen snart, jag börjar bli hungrig =)
Vi ska laga nå mat, eller koka soppa på en spik kan man också uttrycka det som...
Jag konstaterade att jag hade broccoli i frysen, jag har en massa annat också, men inge som I äter.
Tror inte ens att hon äter mina nudlar, jag råkade köpa äggnudlar istället för ris nudlar...
Men vi får väl se vad vi hittar på när hon kommer tillbaka med min dammsugare =)

Inga kommentarer: