onsdag 5 november 2008

Jag vill läsa om nå annat...

Vaknade och gjorde som jag alltid gör, slog på TVn utan att titta på den och hoppade sen in i duschen. 
Men längre än så klarade jag mig inte...
När jag var klar i duschen gick det inte att missa att det amerikanska valet var över. Fast jag fick aldrig fram vem som vunnit...
Har nu tittat på tre nyhetssändningar och har fortfarande inte sett nå annat än det amerikanska valet. Fast nu vet jag och andra sidan vem som vunnit =P

Försökte läsa om det hänt nå annat på expressen.se, där fick man en länk att trycka på om man ville läsa om nå annat...
Var förvånad över hur lite det stod på aftonbladet.se om valet, stod nästan ingenting!
På aftonbladet.se kunde man läsa om att en buss brunnit i Hannover och att 20 personer dog där, och att Mexicos inrikesminister dött i en flygkrasch på Mexico citys paradgata. 
Måste säga att jag blev positivt överraskad av Aftonbladet...

Inga kommentarer: