lördag 29 november 2008

Fullproppad lördag

Sov nog egentligen lite för länge för att hinna med allt jag borde hinna med.
Vaknade halv 10 i förskräckelse över att klockan var så mycket.
Så nu sitter jag och äter frukost och funderar hur jag ska få in allt jag måste göra innan 6, då ska jag till JW och äta sushi.
Jag behöver städa, det börjar vara dammråttor på golvet =(
Sen ska jag och AO på stan och ta en fika och göra ett besök på bolaget.
När jag gjorde frukost i morse tog jag de tre sista brödskivorna, så jag måste åka till Kvantum och handla. Hade tänkt baka lussekatter imorgon så jag måste handla grejerna till det också.
Tror inte det var nå mer jag måste göra idag, men det räcker för en lördag känner jag.
Är ju egentligen inte så mycket, men alla grejer tar sån tid! Måste ju julpynta lite också när jag städar =)
Jag har kommit på vad det roligaste är med att julpynta! När man julpyntar är det inte länge kvar till jul, och har man bara julpyntat så blir vilken sliten liten lägenhet som helst mysig och hemtrevlig och om man trivs går tiden ännu fortare än vanligt och då får man snart åka hem!
Hängde ni med?

Hur som helst har jag hemlängtan!

Köpte 40m julklappspapper igår, bara för att jag inte kunde bestämma färg. Och man fick faktiskt 4 rullar för 100kr på Lagerhaus!



Inga kommentarer: