fredag 21 november 2008

Lite trött

Det blev sent i skolan igår, kom hem först vid 9. Men nu är vi helt klara med 3 av 4 inslag!

Var riktigt kallt ute igår, så när vi filmat färdigt var det för första gången riktigt skönt att komma in i det riktigt varma redigeringsrummet =)
När jag och L filmat klart var AN hungrig och ville ha pizza, så vi åt pizza till lunch. Tur var juh det, för då kunde jag värma matbacken som skulle varit lunch till middag. Blir inte jättebra uppvärmt eftersom jag måste värma det i stekpanna... Men det blev lite varmt i alla fall =)
När jag ätit upp min köttbullar och kladdiga mjölkmakaroner tänkte jag se på TV en stund.
Tror att jag bara hann luta mig mot kuddarna så somnade jag.
Och vaknade inte förrän MF ringde vid 8 imorse, det vettiga i den situationen vore ju att stiga upp och dricka kaffe. Men det gjorde inte jag, satte bara igång kaffet och kröp ner under täcket istället. 
Fast jag hann bara bli lite varm under täcket så ringer mamma för att kolla så jag är vaken...
Jag kapitulerade och steg upp. 

Inga kommentarer: