söndag 30 november 2008

Har haft tomteverkstad idag =)

Började dagen med att storstäda.
Städade till och med garderoben, inget hade gjorts åt sen E lastade in alla mina kläder i augusti. 
Känner mig riktigt duktig!
Sen pyntade jag, står lite tomtar på fönsterbrädan. De ryms inte så många tomtar på 22 kvm.
Verkar som om jag får kapitulera och ge min gamla julängel den pension som den förtjänar efter 21 år i tjänst. 
Redan förra året höll den på att gå i bitar, men då gick den i alla fall att hänga upp.
Nu när jag skulle ta upp den ur lådan föll den i två bitar =(
Pension beviljad för den vita julängeln...
Så för att få lite julbelysning hängde jag upp min gamla julbelysning (en gång inköpt för den franska balkongen) så nu blinkar det mellan rött, grönt, blått och gult var femte sekund eller nå sånt...
Väldigt amerikanskt...
När det väl var färdig städat så var klockan långt förbi lunchtid, så det blev lunchmiddag bestående av varma mackor =)
Sen fick jag göra det roligaste som finns! 
Slå in julklappar =)
Nu ligger en fin liten hög med julklappar på golvet under julbelysningen (som substitut för julgran =P )

Inga kommentarer: