onsdag 12 november 2008

Lantis

Jag är en riktig lantis, jag vet. Och det gör inte mig något att jag är en lantis!
Känns som om jag klarar av livet ändå!

Kom in på det här ämnet igår när vi skulle komma fram till vars jag skulle lämna av de andra när vi åker ner till Fotomässan på fredag.
EB tyckte att det var enklast att släppa av dem vid centralstationen...
ALDRIG! 
Inga problem att ta sig till centralen med hjälp av EB som bott i Stockholm hela sitt liv, men hur fasen hade hon tänkt att jag skulle ta mig tillbaka ut ur stan igen och upp på E4:an?

Det är inte det att jag helt och totalt vägrar köra inne i Stockholm, jag har kört runt inne i Stockholm. Fast då hade jag GPS och en liten bil, vet inte om GPS:en var så himla hjälpsam. Den sa mest åt mig att vara vänlig och göra en u-sväng, men den sa det på ett väldigt artigt sätt. 
Mitt på Odenplan...
Se, mina erfarenheter av Stockholmstrafiken är inte så bra =P
Grejen är bara den att jag inte vill köra runt ensam i mörkret när jag redan har kört ner till Stockholm och det efter att jag varit en hel dag i skolan!

Vi kom fram till en kompromiss till slut, men om det är den bästa vet jag inte. Men jag är nöjd eftersom jag bara behöver släppa av folk utmed Essingeleden...

Inga kommentarer: