söndag 21 december 2008

Lite sent nu

Jag har varit så ofantligt rastlös.
Om jag hade levt i Kalle Ankas värld så hade mina vandringar orsakat djupa gropar i golvet där jag vandrat fram och tillbaka i alla oändlighet. Okej kanske inte oändlighet, men sen jag kom hem i alla fall...

CDON måste ha sitt lager långt ner i Sverige, för min nya mobil (som jag ska se till att den håller sig undan alkohol) är i Göteborg för sortering, mina paket brukar sorteras i Ånge i vanliga fall så jag antar att CDON ligger långt ner i landet...
Men hur som helst är den på väg! Om jag får som jag vill så kommer
den på måndag, enligt posten väldigt finurliga leta-paket-funktion sorterades den som sagt i Göteborg i fredagskväll. Fast jag glömde bort de två dagar man måste vänta innan man får hämta ut paketet. 
Varför skickar de ut en avi om paketet inte finns att hämta förrän två dagar senare?
Dumt!


Luktar som om mamma bakar smörstjärnor =)
Himelskt!

I eftermiddag ska jag på stan med A, ska bli så skönt att låtsas som om allting är som förr =) Att jag aldrig lämnat stan, bor kvar på Porsön så vi kunde ha filmkväll var och varannan lördag.
Nu är det ju inte så, men det går ju alltid att låtsas =)
Jag måste köpa de två sista julklapparna också, kom på igår att jag glömt dem =P
Satt och kollade på klockor här en kväll, och jag hittade en som jag blev kär i =)
Tänkte släpa med A på Ur&Penn och kika på den, om den är lika fin i verkligheten. Jag var och kikade på den igår när jag var på stan med mamma, men eftersom hon bara stod tyst och inte sa nå så gillade hon den inte. Så för att få ett bättre smakråd så släpar jag med mig A!

Första dagen det är rea, då ska jag hänga på låset på JC när de öppnar, jag var och provade ett par jeans igår och tyvärr fanns de inte i min storlek. Men killen som jobbar på JC trodde att de rear it Levis jeans som är nästan likadana, så för att få tag på ett par så ska jag var där först!

Nu ska jag gå och äta smörstjärnor och kaffe till frukost!


Inga kommentarer: