fredag 5 december 2008

14 dagar kvar

Bara två veckor kvar till jag får åka hem och träffa Valle!

Känns som om det blir en soft dag idag, vi ska bara ha sändning och kursutvärdering. 
Jag är ljudmixer i den andra och sista sändningen som går av stapeln 11.30, att vara ljudmixer är ingen svår uppgift direkt, ska bara sitta och dra i såna proffsiga knappar som de brukar ha på film. Om jag inte gör det blir det sån blooper när man hör programledaren under inslaget =P

Så förhoppningsvis slutar vi rätt tidigt, kanske till och med till lunch!
Måste ner på stan idag igen, glömde att gå på apoteket och sen har jag fortfarande inte några långärmade tröjor.

Ikväll ska jag och fota en grej till redaktionsövningen nästa vecka, kan ju inte säga vad eftersom hela redaktionövningsgrejen verkar vara en hemlig övning =P

Inga kommentarer: