onsdag 24 december 2008

Julafton?

Så har ännu en julafton gått.En helt vanlig julafton.
Vi åt frukost, grejade med de sista julklapparna, åt lunch, öppnade julklappar, såg Kalle, for till S och träffade släkten, öppnade mer julklappar, umgicks och sen for vi hem.
Förlåt, men jag förstår inte grejen. Är som en födelsedag, förutom att alla får presenter.
Kalla mig gärna grinchen, men jag tror inte att julklappar är "the spirit of Christmas"...

Fick i alla fall den brödrost jag behövde =) 
Och trosor som jag, enligt M, också behövde. 
Och en massa andra prylar jag inte egentligen behöver. 
Men väldigt fina prylar som jag inte behöver!
Ett par helt underbara skor eller snarare två par underbara skor =)
Och en rosa låda med SJP's senaste parfym =)
Visade sig att micron inte var trasig, det var bara en säkring som gått. Så nu har jag även en micro, vet inte hur jag ska få den till Sundsvall, men det löser sig nog.


Dags för julklappsutdelning

Hon verkar gilla mössan trots att den bara kostade 79.90 och kommer från H&M


Syns det att han fick n chokladtomte i julklapp?





Inga kommentarer: