tisdag 30 december 2008

Äntligen!

Skulle egentligen på biblioteket och hyra gamla Audrey Hepburn filmer, men jag hamnade bland affärerna på Storgatan =P
Och  äntligen så fyndade jag något på mellandagsrean!
Eller bara fyndade är kanske bättre.
Hittade ett linne och någon slags tröjtunika sak, en pösig vit tröja typ på Gina, behövde bara betala 3.50 utöver presentkortet =)
Sen gick jag på JC och hittade ett linne och en långärmad tröja på rean, sen köpte jag mig även en tröja som inte var på rea =P

Audrey Hepburn filmerna skulle ingå i min ursprungliga plan för nyårsafton.
En helkväll med en flaska vin och en stor hög med Audrey Hepburn filmer och min sex and the citybox.
Men planerna blev ändrade, nu ska jag på middag hos C tillsammans med E, rosa-S och Duracell-M.
Vet inte vad det blir sen, men jag och E hade en plan att om vi börjar redan 12 på dagen så behöver vi inte hålla på så länge på natten.
Både jag och E är trötta efter ett jullov av pluggande, säger vi, kanske, inte eller nå...

Inga kommentarer: