söndag 7 december 2008

12 dagar kvar

Ännu en dag närmare Luleå, jag har hemlängtan!

Ååå vilken slapp dag jag hade igår!
Låg och läste VAGABOND hela dagen =)

Idag måste jag springa ner på stan, har glömt att köpa en julklapp. 
Sen måste jag ut och fara med bilen och tömma bensintanken själv...
Igår kom en lapp upp på dörren, tydligen har det varit bensin stölder på parkeringen här utanför, som tur är har de inte tömt min bil! 
Så jag tänkte att jag skulle se till att tanken är nästan tom när jag åker hem över jul, så slipper tjuvarna tömma den. Tänkte göra deras jobb lite lättare =P
Jag förstår verkligen inte varför man ska göra så, det är ju verkligen att förstöra för andra!
Redan när jag flyttade hit, hörde jag om slangning av bensin, så jag tankar aldrig mer än på sin höjd 30 l, om jag inte ska någonstans förstås.

AO var här igår och vi bakade kladdkaka =) 
Den blev jättegod, smakade precis som den vi gjorde i elevfiket på stadsön. Den som vi höll i ena handen och åt av medan vi spelade hjärter sju. Vilka minnen =)

Inga kommentarer: