torsdag 4 december 2008

15 dagar kvar

Yeah! Nu känns det verkligen som om man får åka hem snart =)

Undrens tid är inte förbi. Jag, Malin den ständige jeansbäraren, köpte ett par tights igår.
Var så illa tvungen eftersom jag blev småkär i en tunika. Och tydligen (enligt A) kan man inte ha tunika och jeans...
Så det blev alltså en grön tunika och svarta tights.
Hade glömt flytta över pengar så jag kunde inte köpa det jag egentligen behövde, långärmade tröjor. Men jag får vandra ner på stan i helgen och kika runt efter långärmade tröjor. Såg en på Cubus som såg fin ut =)

Sitter och funderar på hur jag ska få med alla julklappar med mig hem. Eller på bussen är det ju inga problem, men jag måste ju ta mig till bussen.
Jag vet att jag är ute i god tid, men jag är expert på att glömma viktiga saker hemma. 
Som när jag var till B hade jag glömt att ta med glasögon...
För att slippa vandra runt i blindo så gör jag en lista med alla saker som ska med =P
Vore ingen bra idé att glömma glasögonen den här gången, för jag måste byta linser mitt i och om jag glömt de nya linserna hemma så är jag körd =P


Inga kommentarer: