onsdag 13 maj 2009

Igår kom jag hit

Så jag behövde inte åka därifrån klockan tre på morgonen för att ta mig hit idag.
Planen för dagen är att jag åtminstone ska ta mig igenom hälften av den enorma hög med artiklar vi samlat ihop om JF (snubben med källaren i Österrike =P ). Måste säga att Aftonbladet kan konsten att producera artiklar på löpande band. Den 27 April förra året kom hela historien fram och en vecka senare hade Aftonbladet skrivit 38 artiklar, och då är inte krönikor, bildspel och webbTV inräknat... Expressen var även de rätt produktiva, jag har dock inga siffror på det.
Hur som helst, sen har jag lovat att handla åt M&P så ICA Maxi får storstilat besök, av mig då =P
Sen fyller E år, har gjort en överraskning åt henne på hennes blogg =D Hoppas fjort(isar)onåringar gillar överraskningar...
Och eftersom som jag missat hennes födelsedagsfika i söndags så får jag fika idag =) Och en lektion i hur man gör lasange, S ansåg att jag behövde det efter att jag beskrivit den lasagne jag gjorde förre helgen. Soppa med lasagneplattor =P
Så det blir då middag hos S,E och H och sen bär det av på bio, premiären av Änglar och Demoner. 
Då ska jag ha mina nya skor =D

Måste väl avsluta med ett grattis till Marlene Ernman som gick vidare i Eurovision igår kväll.
Jag ska inte börja med mitt gnällande om att hela Melodifestival/Eurovision grejen var bättre förr, då hinner jag inte med dagens planering.

Inga kommentarer: