fredag 22 maj 2009

15 dagar kvar

Och jag sitter och dricker alldeles för starkt kaffe i min väldigt stökiga lägenhet. 
Dagen ska ägnas åt att sammanfatta de 36 artiklar som Aftonbladet lyckades spruta ur sig om JF under den första veckan efter att han släppt ut sina barn/barnbarn ur källaren. Dom snittade alltså 5 artiklar om dagen, och efter att ha läst alla så kan jag säga att det inte var vidare mycket som var nytt i varje artikel...
Nä nu får jag väl dricka upp mitt alldeles för starka kaffe och sätta igång att "b-uppsatsa" =P

Har surfat runt på nätet och hittade jätteläckra bilder plåtade av Jason Hawkes. 
Det här är mina favoriter, gillar verkligen de geometriska formerna i bilderna. Här är fina bilder från London och här är några fler.

Mitt mål i livet: att någon gång få säga om en bild – joo, jag plåtade den på min tredje resa till Hubbleteleskopet.
Hur jag kom på det här och nu? Inspirerade av dessa bilder.

Inga kommentarer: