torsdag 28 maj 2009

9 dagar kvar

Och jag är på ett strålande humör =D
Idag ska dagen ägnas åt finputsning på b-uppsatsen så den är perfekt i morgon när den ska in.

Här är lite mer bilder från storstädningen av hårddisken. De här bilderna plåtade jag till en skoluppgift i Piteå, vi skulle plåta 10 bilder med en röd tråd. Jag följde E på en dag med gymnastiktävlingar i Älvsbyn.

E är nervös och på vrången i bilen på väg till Älvsbyn
Första försiktiga uppvärmningen
Barrhandskarna åker på för några testvarv på barren
E tittar nervöst på när de andra gymnasterna tränar
Inmarsch med presentation, nu börjar tävlingen
Första poolen var bommen
Andra poolen var fristående
Tredje poolen var hoppet
Fjärde och sista poolen var barren
Äntligen var tävlingen slut!

1 kommentar:

Josefina sa...

Det blev en Nikon Coolpix s560 :D Jag frågade en försäljare som inte var så där smörig och ville sälja för säljandets skull :D Och hotade med att min kusin som pluggar till fotograf minsann har sagt vad jag ska ha :D