onsdag 27 maj 2009

10 dagar kvar

Och jag sitter och funderar på vad man gör när man är ledig? Jag känner att jag inte riktigt är van att vara ledig... 
Tänkte att jag skulle fortsätta städa bland mina bilder.
Här är lite bilder som jag hittade...

En by någonstans på Gran Canaria, plåtad med en kamera som verkligen var toppen bra och helt fantastisk då, den har hela 1,2 megapixlar och var det senaste av det senaste i kompaktkameraväg.
Norrbottnisk vinter, helt underbart vackert =D
Ännu mer norrbottnisk vinter, men härligt mycket snö =D
Herbie – tomtankad 
Vild när han var i lite bättre format, då kunde jag bära hem honom från A, idag är det han som släpar mig till A.
Baksidan av den lilla mappen man får flygbiljetten i när man flyger mas SAS. 
Är det ett badrum för engelsk talande  personer och ett vilrum för de som kan svenska? Som i Harry Potter där det finns ett rum som anpassar efter det man vill ha det till, men det här rummet anpassar sig beroende på vad man pratar för språk. Eller är det bara luftfartsverket som inte är så bra på engelska? Skylten finns hur som helt på Luleå flygplats, Kallax.
Norrbottnisk sommar... Jag tyckte inte det var så fasligt kallt, men alla andra verkade tycka det =P
Vet ni varför det alltid regnar på midsommarafton i Boden? –Jo, för att vi åker dit och firar midsommar... Här har det i och för sig slutat regna, men det var nog för att vi var på väg hem =P
A missade att det var ett dike under de höga gräset...
klockan är 3 på morgonen den 10 juni och jag har precis kommit en från ett sjujäkla studentfirande på Grace =D
A leker slaomstjärna hemma hos mig, vi hade varit och hyrt skidor tidigare på dagen.
Jag i gräset på Primrose Hill i London
Min mamma som fyller år idag! Grattis Mamma!
Ett JAS-plan som landar och skapar härliga vågor på badstranden
Jag kör grävare, senare fick jag höra att jag var väl mindre duktig på att gräva, men snurra runt var jag visst en fena på!


1 kommentar:

Lina-M sa...

Sorry att det inte blev några shopping-bilder :| Blame me for it! Vi får ta det en annan dag när Bläuppsatsen är över