tisdag 10 mars 2009

Självförtroende kurvan är på minus just nu

Jag vet inte varför, men jag verkar inte kunna göra någonting rätt...
Enligt P har jag för mycket grejer hemma, hur nu han kan veta det. Han har ju inte ens varit här...
Ska inte föräldrar vara stolta över deras barn? Eller åtminstone stötta dem? Känns inte som om jag kan göra något rätt i deras ögon. 
Kanske dom gör, men att jag bara får höra om det som jag gjort fel? Varför kan jag inte bara få höra att jag gjort nå bra?

Hela den här veckan har självförtroendekurvan legat på minussidan av y-axeln och nu idag har allt bara rasat samman. 
Så nu ligger den kurvan så långt ner på den jävla y-axeln man bara kan komma...

Finns en sak jag verkligen inte förstår; tjejer.
Eller snarare tjejers manipulerande mellan varandra.

2 kommentarer:

Lina-M sa...

Jag förstår mig inte heller på tjejer.. Men dig tycker jag om! :) Och jag tycker att du gör en massa bra!

Malin sa...

=D