tisdag 17 mars 2009

Jag har iaf hållt i sladden...

Inlägget kommer inte bli så intressant som vissa med snuskig fantasi verkar få det till =P
Jag var med på morgonmötet och sen gjorde jag ingenting, ingenting och ingenting. Sen var det lunch.
Sen dök RE, komikern från Pite med bandet Euskefurat upp på redaktionen.
Sen började det hända saker, jag fick kolla på genrepet av Eftersnack där RE skulle vara med.
Och sen fick jag den stora äran att hålla i sladden till kameran så att inte kameramannen skulle köra på den när han körde runt på kameran.
Sen gjorde jag lite mer ingenting. Sen fick jag sitta med när min handledare för de kommande två dagarna klippte ihop ett inslag om SKLs (Sveriges Kommuner och Landsting) styrelse som ska åka till Kalifornien på skattebetalarnas bekostnad. Det är tack vare mig som vi INTE har med scenen när han bläddrar i en resekatalog och rubriken på en sida är "Välkommen till Amerikas Naturreservat" (eller nå sånt), jag på pekade att det kunde ses som aningen konstigt eftersom de åka iväg för att studera sjukvården... 
Så nåt har jag gjort idag!

Inga kommentarer: