torsdag 12 mars 2009

Ikväll

Idag är det först redovisning av Årets Bilds uppgiften, som jag blev klar med igår efter att ha fått ett långt svar på mail från PH. Och efter det är det omtenta i massmedierätt. Konstigt nog är jag inte nervös över huvudtaget, fast jag knappt pluggat...
Lite nervös för redovisningen är jag dock, gillar inte att prata inför en massa människor. 
Funderar på att ta glasögon, så jag kan ta av dem under redovisningen. Så slipper jag se att det sitter en massa människor. Eller det kanske inte är någon bra idé ändå, är ju bra om man ser anteckningarna om vad man ska säga...

Sen, efter tentan. Då ska jag krypa ner i sängen med någon spännande bok och inte tänka på skola överhuvudtaget!

Min kyl har fått fnatt och låter som ett trasigt jetplan...


1 kommentar:

Annsen sa...

Lycka till på tentan!