lördag 13 augusti 2011

Träningspepp!

För några veckor sedan investerade jag i en Nike+ iPod sensor till mina träningsskor, typiskt nog så blev jag ju sjuk och fick äta piller och inte träna, men nu blev mina föräldrar så less på mitt humör så pappa skickade ut mig på promenad.
Alltså, om man köper en sån fin liten sensor så bör man he i den i skorna när de är nya. Det är inte särskilt mysigt att plocka upp sulan i ett par använda löparskor...
Men jag fick efter en del bök i den där lilla sensorn och promenerade iväg.
Först märkte jag inget alls, men efter en stund sa en röst "four kilometers to go" och så vidare efter varje avverkad kilometer ända tills jag var 400 meter från att nå mina fem kilometer, då började den peppa mig med ord som "just 400 meters to go" vilket var jävligt najs för då ökade jag takten tills den meddelade att jag hade nått mitt mål.
Jag ÄLSKAR min lilla sensor! Längtar tills jag får fara ut och springa med den!

2 kommentarer:

Elin och Elina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Elin och Elina sa...

Va coolt!! :D
//Elina!