fredag 19 augusti 2011

Dubbelmoral

Ja, jag brukar läsa VekoRevyn. Till stor del för korsordet, nivån är sådan att den får mig att känna mig smart. Förutom korsordet så gillar jag att VeckoRevyn säger att de är för normala modeller och har en agentur med modeller i normal storlek och normalt utseende och att de är emot retuch av bilderna. I senaste numret har de ett moderep med Kenza och Tyra där tjejerna posar i coola kläder. Snygga bilder, det är inte det. Men på en av bilderna ser det ut som om något hänt med Kenzas skinka, venusberg och vänstra lår. I mina ögon ser det ut som om de ritat dit hennes trosor där hennes privata delar bör sitta och samtidigt tagit bort hennes rumpa. Eller nå. Kolla själva.



Nästa gång jag står i kassan på Ica och är sugen på korsord så tror jag att väljer någon annan tidning, som inte har sån faslig dubbelmoral. Typ Frida, enligt Elina så har dom också enkla korsord!

Inga kommentarer: