tisdag 16 augusti 2011

Mormorslängder och en kopp kaffe

Har varit på stan med wingman Anna idag, släpade runt på henne i diverse klädaffärer och stod och velade över en träningströja i typ en evighets evighet, och sen köpte jag den inte. Jag blev för snål.
När jag fyllde år fick jag presentkort på bodyshop så jag var och köpte mineralpuder och en borste, borsten var dyrare än pudret. Antar att jag får se det som en investering. Eller nåt sånt. Expediten provade det på mig hur som helst, och det ser ju bra ut. Sen gav hon en massa råd om saker jag bör göra, men jag fattade inte riktigt vad hon pratade om. Förhoppningsvis blir jag snygg ändå!
Hittade ett par snygga jeans på GinaTricot, stuprör med en dragkedja längst ner på benen. Jag blev snål och köpte inte dem heller, med motivationen att det inte var såna jeans jag var ute efter. Jag var mer sugen på typ boyfriendfit jeans, några sådana fanns inte inne, som vanligt. Annars var det samma visa med allt annat jag också ville ha, det fanns inte inne. Som en rutig kjol från H&M och en jättefin Beatles t-shirt att ha till.
När vi kom hem från stan så kokade mamma kaffe och tog fram ännu en av de mormorslängder som blev över när jag fyllde år. MUMS!


Inga kommentarer: