torsdag 5 februari 2009

Min fot sover

Vi kom fram innan den riktiga snöstormen tog vid i alla fall, vilket juh är lite trevligt =D
Men nu snöar det på rätt bra faktiskt, men inte så mycket att jag håller mig inne. Verkar som om mamma har slopt att handla de senaste veckorna så här finns inge mat! Så det blir till att åka iväg på Storheden och storhandla!
Ska sopa båda bilarna, fast jag egentligen bara behöver en. Men jag är juh inte så dum att jag kör med min halvskrotiga pizzarajcer när det finns en lyxig hel pizzarajser!

På tal om min pizzarajser, så fungerade hastighetsmätaren hela vägen till Härnösand, där fastnade hastighetsmätaren på 110 km/h och sen började den inte röra på sig förrän vi var i Skellefteå. Inte så bra besked sa pappa, det innebär att det INTE bara är en kabel som är av. Troligtvis måste hela instrumentpanelen bytas ut =(


Inga kommentarer: