söndag 15 februari 2009

Kallt...

... så det blev inte som planerat.

Istället har jag idag varit på innebandy sammandrag i Sundis. Okej, kanske var en vit lögn. Jag var på en match, som jag var sen till...
Lite jobbigt med supportandet bara, frågan var vilken stadsdel jag skulle heja på Sunderbyn (där brorsans ungar spelar) eller Gammelstan (där jag kommer från). Hejade på båda, men det fick jag inte säga till A och K efter matchen eftersom Sunderbyn förlorade.

Så förutom innebandyfiaskot har jag varit och fotat nostalgibilder hos grannen som ska flytta och sett krigsfilmer med P.







Pojkarna (de i gult) gjorde en bra insats, men motståndarns målvakt var för bra. Och sen spelade de ju mot Gammelstan (de gröna)...
Tavlan är borta som satt där i alla år...
Lekstugan, när grannen sen länge hade övergett lekstugan brukade jag leka där =D



Inga kommentarer: