torsdag 26 februari 2009

Igen...

Nu har jag varit jättedålig på att uppdatera igen, men det har ju inte hänt nå jättespännande i mitt liv just nu.
I tisdags var vi och åt semlor på Innergården och igår var jag på bokrean. Måste säga att jag är hemskt besviken, jag hittade två böcker. TVÅ BÖCKER! Jag som brukar bära hem högar med böcker... 
Dumma "bra bok handeln" som ligger i Birsta.
Kände mig avig överhuvudtaget igår, speciellt efter att mitt hår blev orange när jag skulle avfärga det (?) för att sen sätta i rödfärg så det verkligen skulle bli rött den här gången. Det blev nästan det resultat jag ville ha.
Det har nästan varit vår här i veckan, några plusgrader mitt på dagen och solen började värma =D
Riktigt mysigt, fick lust att fara ut med längdskidorna =D
Fast idag snöar det och är grått ute, men jag hoppas att våran snart är tillbaka!

Inga kommentarer: