fredag 30 april 2010

Sommar?


Pratade med fröken Luleå imorse, och när hon frös om handen hon höll telefonen i eftersom hon inte hade vante (!) på den så gick jag runt i bara linne. Saknar inte Luleå för fem öre måste jag säga!
Har haft en alldeles toppenbra vecka =) Eller de var en dip i måndags och igår, men de är bara detaljer.
I onsdags var jag ute hos en av sveriges största travprofiler hela dagen och sen var de Trotting night på Solvalla med jobbgänget. Gick väl sådär måste jag säga. Jag gick bara 50kr back och de var lindrigt. Men trevligt hade vi! Trots den halvdana maten, urusla servicen och de dåliga spelresultatet. Får väl tacka PC och OTW som bjöd mig på både maten och drickat =D Någon gång ska de väl vara en fördel att vara praktikant!
Och ikväll har jag varit hos brorsans tjejs syster och hennes familj och ätit middag och tittat på majbrasa. Självklart var även brorsan och hans familj där =D
Kvällens glädjehöjdpunkt var när jag fick veta vad bebben ska heta om de blir en tjej. Linnea Angervo, precis som mig =D *stolt*

1 kommentar:

Anna sa...

Nu tycker jag det är dags att uppdatera! :P