tisdag 20 april 2010

Första klass

Sitter på tåget mot Skövde och njuter av första klassen som Smulan bokat åt mig, lyx! Snart kommer domoch serverar frukost. Känns såååå mycket bättre att åka första klass när jag själv inte betalat för biljetten ;)
Från Skövde blir de vidare transport i bil med reporter mot en gård utanför Varnhem. Där blir de sisådär knappt 2 timmars jobb innan de blir första klass på tåget tillbaka till Stockholm.
Det här kommer att låta helknasigt, men jag gör en dagsresa till Varnhem, jobbar mindre än två timmar där, sitter och klipper i typ 2 dar och sen blir de totalt 4 minuter TV... 2 minuter från de jag gjorde i fredags på Ekerö och 2 minuter från de jag gör idag. Men så fungerar TV världen, jag har åkt till Jönköping över dagen för att plåta till korta klipp som inte ens var 30 sekunder... Men då är å andra sidan 30 sekunder i TV-världen en hel ocean av tid ;)

Inga kommentarer: