tisdag 4 maj 2010

Kvartsamtal

Konstigt de här, vissa perioder finns absolut inget att göra. Andra veckor finns massor att göra. Just nu är en sån period med massor att göra. Har tre projekt på gång plus ett i planeringsstadiet.
Mitt i allt arbete kom även en påminnelse om att jag faktiskt går skola. Min TV-lärare var på besök idag.
Stickan och Frisör'n som också gått i Sundsvall tog initiativet till en lunch (tack OTW för den lunchen) med deras gamla lärare. Så vi tog en lång, tidig lunch innan då jag kände de som om jag var på ett kvartsamtal i grundskolan. Förutom att de pratade inte om mig utan om personer jag inte vet vilka det är. Men känslan var lite densamma. Sen blev de visning på mitt långa inslag, vilket alla utom jag tycker var bra...
Sen försvann alla på olika möten och lämnade mig ensam med TV-läraren. Vi satt och glassade på terassen innan han begav sig mot nästa praktikträff.
Avslutningsvis så måste jag ha varit väldigt trött igår. Imorse vaknade jag av att de durrade i telefonen, nyvaken som jag var tyckte jag att jag låg hårt och knöligt för att vara min luftmadrass. Sen insåg jag att hade sovit hela natten på soffan...

2 kommentarer:

Anna sa...

Tack för uppdataringen :P
Kan ju se det där med soffan positivt, nu kanske luftmadrassen är rena drömmen att sova på ; )

Om man bortser från knarrandet ... :P

Malin sa...

Vasseg' de var så lite så
Den knarrar inte nå mer =) tror de är för att den inte står på en lampfot i huvudänden och halvvägs upp på mattan...