söndag 25 januari 2009

Trickey, very trickey

S har ju kommit på den helkonstiga idén att hon ska åka Vasaloppet, och jag ska med som pressteam och HM som coach.
Och eftersom vi gör ett så enormt ansträngande jobb så tänkte vi unna oss tid på spa medan S åker skidor, vi kan ju inte coacha henne under alla 9 mil!
men nu har jag ett stort problem med vilken behandling jag ska unna mig. Ett paket med manikyr och pedikyr, egentligen helt onödigt eftersom jag har ätit upp mina naglar. Men det vore juh som nice ändå =P
Eller om jag ska vaxa benen och bikinilinjen, är egentligen lite för feg, fick röd blemmor med var sist jag vaxade benen. I och för sig gjorde jag det själv hemma...
Och sista alternativet är en ansiktsbehandling plus ögonbrynsplockning. 
Alla tre alternativen verkar ju riktigt trevliga! 
Tyvärr har jag bara råd med en behandling...

Inga kommentarer: