onsdag 7 januari 2009

En dag som inte bestod av pluggande

Låg och sov och hade det så mysigt under täcket när jag plötsligt vaknar och tittar ut genom hallfönstret utanför mitt rum och det är ljust ute!
Får panik och försöker hitta glasögonen för att k
unna se väskarklockan, men upptäcker att det inte går att lyfta på benen, det ligger något på dem.
Känner efter och där ligger Vilma och sover, vetefasen hur hon komit upp i sängen!
Hittade till slut glasögonen och såg att klockan var 10!
I det ögonblicket gick hela min dagsplanering i stöpet, jag skulle ju vara på biblioteket klockan 10...
Sköt upp biblioteket till eftermiddagen, klockan ett skulle jag fara till stan.
E vile gå på Ginas rea så jag hämtade upp henne och H på vägen till stan, så shoppade vi =)
Jag köpte en ny börs eftersom min spruckit pga alla kort =P
Sen fyndade jag en till tröja på Ginas rea, en rosa stickig sak och ett linne.
När vi blev trötta i fötterna så tog vi en kopp fika på kulturens hus =)



Jag hann dock inte plugga, me det känns inte som någon jättekatastrof ändå.Efter stan blev det middag hos E&H och sen blev det Wii.






Inga kommentarer: