tisdag 20 januari 2009

It's my kind of good weather


Det snöar, hela Sundsvall är vacker vitt och nästan tyst.

Det var tårtkalas på Kåren, antingen klockan 18 eller 19, verkade inte som om Kåren själva visste vilket.
Vi var ett strong gäng som tog oss dit till 18 för att vara säkra på att få tårta, jag, min kamera och mina skor med fuskpäls kom dit först och upptäckte att det började 19.
Så när Nackstatjejerna kom med bussen så gick vi till gallerian och kollade på skor!
Jag investerade i ett par också =)

Skorna och väskorna jag fyndade igår

Var riktigt trevligt på kåren, var inte så jättemånga där. Beror nog på vädret...
Och tårtan var riktigt god! Och fin, vit marsipantårta med grädde på =)

När jag vandrade hem genom Sundsvall var det så himla vackert med all snö, jag hade kunnat vandra runt i timmar, men min kamera och mina stövlar med fuskpäls protesterade så jag fick ta och gå hem.








Inga kommentarer: