torsdag 8 januari 2009

Burr


Bilden får tala för sig själv...
Jag gillar inte Luleå energi.
I alla fall inte deras fjärrvärme som inte kan hålla värmen.
ÅÅÅ vad sköna tider det var när vi eldade med pellets så man kunde få upp värmen inomhus!
Nu sitter jag med ylletröja och yllestrumpor och ändå fryser jag...


Ska börja packa idag, vet bara inte vars jag ska börja. Har inte varit så strukturerad när jag har packat upp allt =P
Jag sa att jag skulle packa igår också, men det ser fortfarande ut som om en bomb har slagit ner inne på mitt rum...
Här är lite bilder som visar bombnedslaget i mitt rum.

Skrivbordet är fullt av kläder och skrot, en bra anledning till att inte plugga!
Flyttkartongerna är till för att kunna ta med micron till S-vall =P

Min TV-hörna, vid sällsynta tillfällen får man faktiskt plats att sitta i fåtöljen...
Fråga inte varför jag har skidor i sovrummet...

Inga kommentarer: