tisdag 17 januari 2012

Fucking awesome!

ÄNTLIGEN!
Fick fingrarna ur ändan och for till det nya gymet idag, det var ju riktigt fräscht och fint. Lite jobbigt bara att löpbanden står framför fönstret mot gatan. Vem har kommit på det egentligen? Alltså, att man ska ha löpbanden i stor skyltfönster så alla utanför kan se en. Okej, snygga människor som springer så fort och snabbt att man blir utpumpad bara av tanken kanske tycker att det är ok. Dom är ju snygga att titta på och flåsar inte värre än min hund Valle när det ligger bulla på bordet.
Men vi andra då? Som inte har ett sexpack på magen och armar och ben som ser ut att inte bestå av annat långa seniga muskler, vi som har vobbliga magar, gäddhäng på armarna och bröst i storlek med Dolly Parton (fast som till skillnad från hennes faktiskt rör på sig rätt mycket när man springer). Jag tror faktiskt jag pratar för oss alla viktminskare, vi vill inte springa i ett akvarium! Hade det funnits så hade jag hellre sprungit i ett eget litet rum.
Hursomhelst så känner jag mig som en ny människa efter besöket. Och jag ska väl inte i nuläget klaga på löpbandens placering eftersom jag inte får springa på dem, utan får hålla mig och min trasiga menisk på crosstrainern...

Inga kommentarer: