lördag 1 januari 2011

Gott Nytt År!

Jag brukar inte vara den som håller på traditioner, men en tradition som jag brukar hålla är att vara sjuk på nyår. Så även i år, förkylning. 
Men jag och bästa psykologen var trots de in till stan och kolla in fyrverkerierna. Men vi höll på att missa dom eftersom vi tyckte vi hade spanat in nå lådor på de ställe där de brukar vara. Men i år var dom närmare mjölkudden =/
Hur som helst var dom riktigt fina!








Hemma i Gammelstad stod våran galna hund och kollade på raketerna. Han verkar ha missat att han är hund och därför ska vara rädd för raketer. Men jag tror han ser dom som solkatter. Och solkatter gillar han.
Han har varit alldeles till sig hela dagen och fick slutligen gå ut på altanen och se på raketerna. Nu snarkar han, så jag antar att han är nöjd.


Som sagt är han galen i raketer, oavsett var dom är. De gjorde tydligen inget att dom endast var med i Sällskapsresan 2 eller Snowroller eller vad den nu heter. 

Inga kommentarer: