torsdag 18 november 2010

Ni vet hur det

Jag gillar inte när de är mörkt, man blir trött och gnällig och orkar inte göra nåt. Ni vet hur de är, alla runtomkring en går runt och snörvlar och tidningarna drar upp och rubrikerna om hur vinterkräksjukan kommer. Och man går runt och ser hur hemskt allting är, hur dammig lägenheten är, hur mycket skit de är på TV och hur jobbiga mjuka strålar de är i de nya duschmunstycket.
Jag ska inte gnälla mer idag.
Idag lämnade vi in delar av uppsatsen för andra handledningen. På måndag är de dags, sen är de ut för att göra intervjuer!
Nästa helg är de semester, då blir de julmys i Stockholm med Pensionärspandan. På schemat står nördträffen nummer ett för fotografer; fotomässan. Ett ställe som verkligen får en att känna sig fattig.
Sen är de julmarknaden på Skansen och den i Gamla Stan och sen en kopp varm choklad på chokladkoppen som står på schemat. Ni kommer att få se bilder. Jag lovar!
Nu ska jag fortsätta se Veckans Brott på SVT Play, älskar playkanalerna på nätet. Ännu bättre att de finns i mobilen, nu ska bara trean också få igång en gratis mobiltjänst tycker jag!

Inga kommentarer: