fredag 31 juli 2009

what a lovely friday

Börjar bra, ska skjutsa mammi till jobbet så hon är i tid till halv 8. På vägen ska vi hämta upp rektorn eftersom de lyckades få sin bil inlåst i p-huset under kalaset (hur???). Sen bär det av till Sundis till 8 för att plåta Coola brudens första fotbollsmatch (vilket ljushuvud har kommit på att lägga en fotbollsmatch klockan 8 på morgonen när alla ungar har sommarlov?). Efter matchen ska jag hem och tvätta och städa (hittar inte laddaren till kompaktkameran, sist jag såg laddaren var i kungliga huvudstaden =/ ) och sen kanske det blir lite kalas på kvällen, om jag orkar vill säga efter att ha stigit upp i ottan för fotbollsmatcher och skjutsningar...
Förhoppningsvis får jag någon tid över under dagen för att ligga och slappa i solstolen och försöka få en någorlunda liknande färg även på den delen av mig som var vänd från solen idag på stranden =P
Nu är det verkligen dags för sängen, är inte läge att försova sig imorgon direkt

Inga kommentarer: