tisdag 28 april 2009

Tenta på torsdag

Nu börjar det närma sig sommar, det regnar ute och genom mitt öppna fönster strömmar fuktig luft som luktar sommar. Ändå känner jag mig inte inte sådär härligt somrigt glad, jag tror jag har hemlängtan. Ärligt talat så vet jag att jag har hemlängtan =P
På torsdag är det valborgmässoafton. På torsdag har vi tenta, jätteskojjigt... För ovanligthetskull så har jag inte pluggat nästintill någonting, känns som om jag sagt så inför varje tenta sen jag började här. Frågan är om det är bra eller dåligt?
som ni kanske sett så har det varit stor omsättning på headers de senaste 24h, något måste man ju roa sig med =)
Vilket deprimerande inlägg det blev. Förhoppningsvis kommer gladare inlägg framåt nästa vecka =D

1 kommentar:

Ylva sa...

Vilken cool bild på dig headern Malin! :D lycka till med pluggandet, ska försöka tvinga mig till att göra det själv..