torsdag 2 juni 2011

Malin Haarala – bildjournalist

Så nu var det helt och hållet klart. Tavlorna hänger på väggen på Galleri Kontrast och igår var det vernissage och efter det middag med klassen på Ho's kinarestaurang vid Hornstull.


Ana och Tessan målar för fullt.


Ana utanför galleriet


Hur många bildjournalister behövs för att hänga upp Pablos tavlor? 
– Många uppenbarligen


Hur många bildjournalister behövs för att byta en glödlampa? 
– Bara en som tur är.


För mindre tavlor verkar det inte behövas så många bildjournalister för att få upp dem på väggen.


Ana efter vernissagen medan vi väntar på avfärd mot Ho's


Gänget


Lena plockar med blommorna morgonen efter vernissagen


Simons kompis kollar på Jimmys bilder


Det bästa bilderna hänger i källaren ;)
Mina bilder bakom någon annans blommor


Syrran kom med blommor till mig =) men jag missade att fota dem när de stod under mina bilder.

Det här är de bilder som nu hänger på Galleri Kontrast








 Min darling med Niila i snöstorm fick ge vika då Einstein kvoterade in bilden ovan för att få in någon bild med levande renar bland mina utställningsbilder.


Inga kommentarer: