torsdag 18 februari 2010

Praktikantjobb nr 1, enkät

Var en tur upp till Sunkan i början av veckan, fixade dagspressredigeringen och gick från att vara du-som-är-så-dålig-på-redigering i lärarens ögon till att kort och gott vara OTW. Framsteg? Jaa, jag tar de positivt i alla fall är ju nu ihågkommen för min praktikplats och inte hur dålig på dagspressredigering jag är!
Och på tal om lärares ögon, min "huvudlärare" åkte hiss med mig utan att ens se mig, eller i alla fall utan att reagera på att jag var i Sundsvall och inte på praktiken, inte en fråga om hur jag har de på praktiken eller någonting.
Imorgon ska jag och den andra praktikanten ut på praktikantjobbet enligt formulär 1a, enkät. Fast enkät med twist, ni får titta på vinnare i helgen så får ni se resultatet!
Nu kan jag snart stänga av TVn och gå och lägga mig, för OS-experten har gått och lagt sig efter att ha sovit sig igenom slalomtävlingen.

Inga kommentarer: