tisdag 22 september 2009

Modemet har oväntat lagt på

Jag tror jag ska börja samla på dumma meddelanden från datorn. Mitt mobila bredband har favoritmeddelandet "Modemet har oväntat lagt på", liksom nähä menar du att de var oväntat? Kommer de komma ett meddelande någon gång att "modemet har som planerat lagt på"?
Ett annat favoritmeddelande från mobila bredbandet som brukar dyka mitt i allt när man surfar är "den valda enheten finns inte, kolla dina inställningar och försök igen", men hallå jag var ju uppkopplad för 2 hundradelar sen och har inte rört några inställningar!
En annan klassiker som dock inte min dator säger eftersom den är en mac "programmet har gjort en förbjuden åtgärd och måste startas om", återigen är frågan om den någonsin kommer meddela mig att "programmet har gjort en tillåten åtgärd och kan fortsätta att användas"?
Några andra förslag på meddelanden från dumburkarna?

Inga kommentarer: