onsdag 7 september 2011

You gotta love my new life

Alltså, nu är jag less! För femte gången har jag fått tillbaka en j*vla böld på skinkan. Lagomt pinsamt ställe sådär... Jag ska inte detaljerat beskriva vars den sitter, men när läkarna och sköterskorna ska undersöka den får jag stå på alla fyra och sära på skinkorna. Då kan ni nog lista ut hur den sitter. Det är roligt såhär hemma i soffan efteråt, mindre roligt när jag står där på en brits på vårdcentralen och särar på skinkorna medan folk undersöker min ena skinka. En av gångerna var de en snygg kille som var sjuksköterska och skulle plåstra om den. PINSAMT. Nu ska den bort hur som helst, men om sex till sju veckor eftersom de är kö till kirurgen. Jag är redan lite nervös =P
Annars flyter de på, jag är rastlös och tränar på. Ibland måste man bara verkligen älska mitt nya liv. Det har inte regnat på hela dagen, inte förrän jag skulle ut och springa. Då började det att regna, och inte bara dugga, de kom en störtskur. När jag hade kommit hem och värmt mig i duschen och tittade ut genom fönstret så hade det slutat regna. Typiskt. 
Nu ska jag fortsätta spela Crazy Snowboard, jag har blivit alldeles besatt!

1 kommentar:

Johanna H sa...

Hahahaha så jävla bra =D