måndag 30 augusti 2010

Sönnsvall

Första skoldagen avklarad och de gick ju fint, en halv föreläsning 8.15 och sen en föreläsning igen 17.15. Men ämnet är de väl värre med, C-teori. Det är dags för C-uppsats. Allt den här terminen har med C att göra.
I alla fall i skolan.
Rasten spenderades i Birsta på det stora möbelvaruhuset som fått äran att sälja alla mina möbler och i köpcentrumet med 90 butiker.
Plus att jag har fixat till lite i flyttkaoset. Jag har gardiner i fönstret och bara två kartonger och en stor blå påse från tidigare nämnda varuhus till att packa upp och sen finns de faktiskt en låda med grejer som ska tillbaka till Luleå!
(H, jag hittade mina luftmadrasser, så om du hittar lämpligt färdmedel så finns säng här!)
Luleå blir de på torsdag, detta på grund av, eller kanske snarare tack vare, att min Toyota Corolla från 87 (en årsmodell som tydligen aldrig går sönder, enligt mina personliga bilmekaniker) gick sönder. Så jag fick låna en bil, tack!
Skönt att vi är lediga fredag och måndag. Så utgång planeras med psykopaten, nej förlåt psykologen ;) och sjuksköterskan.

Nu ska jag se en bonde-söker-fru-tjej hoppa bungyjump på en franskt fort på den enda TV-kanalen man faktiskt alldeles på riktigt ser gratis.

1 kommentar:

Anna sa...

Psykopat kan du vara själv :P