söndag 27 juni 2010

Mycket väsen för ingenting?


 Kolla vilket paket!

Mästerbloggerskan syns knappt bakom det rosa paketet.

 
Snöret gick bra att få av.

 Men sen blev det värre, vis av erfarenhet vet jag att de var rätt väl tejpat...

Till slut hittade hon en tejplös skarv och kom igenom pappret.

Sådärja, under pappret gömde sig ännu mer tejp och en kartong.

Men även den tejpen lyckades hon ta sig igenom. Så småningom. 

Hmmm, vad är de här i?

Jag hittade det! 

Men, vad är det?

Ett paket till!

Jaha, då börjar vi väl om igen då...

Suck!

Sådärja, hoppas att de är lite mindre tejp nu.

Puh! Den här gick det att komma in i!

Vad finns i den här då? Skor?

Nej, inga skor.

Ett till paket?!?!?! Finns det INGET mer?

HaHaHaHA jättekul, verkligen... Jag tror jag skrattar på mig...

Jaha, då börjar vi väl om IGEN då... 

Ser ni den nöjda minen? Nu har hon anat vad de är i paketet.

ÅÅÅÅ precis vad jag ville ha!

YES! YES! YES! Inga fler tårtspadar!

Ser ni vad det är?

En iPod! 

Inga kommentarer: